#325 Brouillard


Amesha Jewell nous a envoyé il y a quelques jours la skin qu'elle présente ce mois-ci à l'évènement "We love Roleplay". Je n'ai pas résisté tant cette skin m'a plu. Vous vous en doutez mes activités de blogging sur Second Life ne me laissent pas beaucoup de temps pour faire du jeu de rôle. Mais se faire un look d'elfe combattante avec cette peau maquillée m'ont tout de suite intéressé. Aussi je suis partie à la quête de l'avatar de d'elfe noire guérrière.

Comme j'étais à l'évènement "We love Role-Play", j'y ai trouvé quelques promos sympa (voir la styling card en dessous). J'y ai ajouté quelques promotions des derniers Lazy Sunday. Je n'ai pas pu faire ce sujet avant aujourd'hui, ayant eu une semaine très chargée niveau boulot et vie de famille. Cependant, si les promos des Lazy Sunday ne sont plus de mise, les produits eux seront toujours disponibles, n'hésitez pas à aller vérifier.

~¤~¤~¤~
 
Amesha Jewell sent us a few days ago the skin that she put this month at the event "We love Roleplay". I did not resist as I liked this skin. You can imagine, my blogging activities in Second Life does not leave me much time to do the role play. But getting a look with this fighter-up elf  skin interested me so much. So I went in search of the avatar of war dark elf.

As I was in the "We love Role Play" event, I found some nice specials sales (see the styling card below). I added some of the latest Lazy Sunday promotions. I have not been able to do this before today, having had a very busy job and family level week. However, if the Lazy Sunday specials are no longer available, the products themselves are still available, do not hesitate to check.




Pas gratuit / Not free
Coiffure / Hairstyle : =DeLa*= Boobs Mesh Hair "Scarlett" Blonde 1
Cils / Eyelashes : ::BeetleBones:: Mesh Lashes V.01 (minimalist black)
Oreilles / Ears : [][]Trap[][] Gelf Ears High
Poitrine MESH / MESH breast : Lolas ::: Tango ::: Mesh Breasts
Mains MESH / MESH hands : Slink Mesh Hands (av) Bag S
Vernis à ongles / Fingernails polish : Hello Dave: Slink Avatar Enhancement- Colours Pack 1
Tatouage / Tattoos : [White~Widow - NORMAL] LadyKillers
Chaussures / Shoes : [The Forge] Daerwen Boot (Gold)

Promos / Sales
Peau / Skin : Aeva // Fable (Paris) ~ Dark Drow // Tribal [No Cleavage]  (We love Role Play // 50% off.)
Tenue / Outfit : Silk Worms ~~MO~~ Corset of Sin Dusky Pink (We love Role Play // 149L$)
Epées / Sword : De La Soul~ Aquas Sword  (We love Role Play // 150L$)
Collier / Necklace : KOSH- TRICOS NECKLACE (Lazy Sunday // 75L$ - Je ne sais pas s'il est toujours disponible au prix spécial / I don't know if it's still available at the special price)
Bracelets de bras / Arm bracelets : {KD} Kahli Designs - Arm Torc - Gold   (We love Role Play // 50L$)
Bijoux poitrine / Breast jewelry : .:ellabella:. Chained-Alloy (Lazy Sunday // 75L$ - Je ne sais pas s'il est toujours disponible au prix spécial / I don't know if it's still available at the special price)

Gratuit / Free
Yeux / Eyes : Avi-Glam. Stargaze Eyes *black d (Marketplace // 0L$)

Lieu / Location : DragonLolth
Pose : les miennes / my own

2 commentaires :

  1. I love this look so much :D Great pictures! Thank you for the review!

    RépondreSupprimer
  2. thank you so much for your message. I love that you love the skin I loved ;)

    RépondreSupprimer